Rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Studia Podyplomowe Komunikacji marketingowej i public relations

Szczegóły
Kod NP-SPR
Jednostka organizacyjna Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 25
Czas trwania 2 semestry
Wymagany dokument
  • Dokumenty uprawniające do podjęcia studiów podyplomowych - Dyplom magistra, licencjata, inżyniera
  Zadaj pytanie
Tura 1 (01.06.2024 00:00 – 30.09.2024 23:59)

https://podyplomowepoznan.pl/komunikacja-marketingowa-i-public-relations/

To studia dla wszystkich aktywnych zawodowo oraz dopiero rozpoczynających karierę zawodową, chcących zwiększyć swoją wartość i konkurencyjność na rynku pracy. To studia nie tylko dla humanistów, ale w równym stopniu dla absolwentów uczelni ekonomicznych, technicznych, medycznych czy przyrodniczych, którzy ze względu na wymogi współczesnego rynku pracy potrzebują poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje o treści związane z budowaniem i sterowaniem procesami komunikacji w organizacji.

 

Sukces organizacji zależy dziś w głównym stopniu od zbudowania trwałej relacji z pracownikami i klientami, opartej na dialogu, wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu. Rośnie więc znaczenie komunikacji, a więc public relations w najszerszym znaczeniu tego pojęcia. Wszystko to przy konieczności posiadania umiejętności optymalnego wykorzystania najnowszych technologii, związanych z komunikacją internetową, w tym mediów społecznościowych.

 

Odpowiedzią na te wyzwania jest przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR program studiów podyplomowych komunikacji marketingowej i PR. 

 

 

Charakterystyka studiów:

  • program studiów będący odpowiedzią na komunikacyjne wyzwania jakie niesie II dekada XXI wieku
  • znakomita kadra złożona ze specjalistów w dziedzinie PR, przede wszystkim praktyków na co dzień nadzorujących lub pracujących w agencjach public relations oraz działach komunikacji firm i instytucji
  • program przygotowany we współpracy z praktykami i specjalistami z zakresu PR
  • tematyka zajęć wzbogacona licznymi przykładami (casy study) analiz rzeczywistych sytuacji, umożliwiająca poznanie doświadczeń oraz sprawdzonych rozwiązań praktyków z dziedziny zarządzania reputacją i budowania trwałych relacji z otoczeniem

Koszt uczestnictwa: 4400 PLN.

 

Kierownik Studiów Podyplomowych:

Prof. UAM dr hab. Szymon Ossowski
tel. 607-553-403
e-mail: szymon.ossowski@amu.edu.pl