Kod | NP-DM |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (01.06.2024 00:00 – 30.09.2024 23:59)
https://podyplomowepoznan.pl/digital-marketing/
Studia są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. Zapraszamy więc osoby, które posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą jednocześnie być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku.
Studia są więc skierowane do:
- absolwentów studiów w zakresie marketingu/PR/studiów humanistycznych/społecznych;
- specjalistów ds. marketingu;
- kadry zarządzającej średniego szczebla;
- właścicieli małych przedsiębiorstw;
- pracowników agencji marketingowych i interaktywnych
Studia Digital marketing są praktycznym kursem wykorzystywania w codziennej pracy różnych narzędzi obecnych w pracy e-marketera. Dadzą więc możliwość testowania i wykorzystania programów umożliwiających analizę danych (wyszukiwarki, social media), zarządzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klientów, tworzenie stron www, projektów graficznych itp. Dodatkowo program obejmować będzie zajęcia poświęcone różnym kontekstom wykorzystywania tych narzędzi np. kwestii prawnych czy bezpieczeństwa danych.
Koszty uczestnictwa: 6 500 PLN
Kierownik Studiów Podyplomowych
dr Jakub Jakubowski
e-mail: jakub.jakubowski@amu.edu.pl