Code | NP-EAD |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Educational Studies |
Level of education | Postgraduate (post diploma) |
Admission limit | 25 |
Duration | 3 semetry |
Required document | |
Ask a question |
- Phase 1 (13.06.2022 00:00 – 10.10.2022 23:59)
Studia skierowane są do nauczycieli, pedagogów, edukatorów zainteresowanych wspieraniem samodzielnego, odpowiedzialnego, kooperatywnego i refleksyjnego funkcjonowania uczniów. Przygotowują do pracy w przedszkolach i szkołach realizujących założenia pedagogiczne Planu Daltońskiego.Stanowią atrakcyjną ofertę dla nauczycieli poszukujących niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, unikatowej metodyki pracy i zindywidualizowanego oraz holistycznego podejścia do uczniów. Powstały we współpracy z Dalton International w Holandii oraz Polskim Stowarzyszeniem Dalton.Absolwenci studiów podyplomowych:
- wzbogacą kompetencje w zakresie wiedzy i wielorakich umiejętności o niezbędne do pracy dydaktycznej i wychowawczej w przedszkolach i szkołach daltońskich
- rozwiną kreatywne i profesjonalne podejście do swojej pracy zawodowej
- będą gotowi do planowania i organizowania zindywidualizowanego procesu nauczania i wychowania opartego na założeniach Planu Daltońskiego nastawionego na kształtowanie samodzielności, odpowiedzialności, współpracy i refleksji
- będą gotowi do ciągłego samowychowania, doskonalenia warsztatu pracy i tworzenia społeczności uczącej się
- będą przygotowani do innowacyjności w działaniu
- nabędą kompetencje projektowania ofert edukacyjnych dostrojonych do naturalnego i personalnego rytmu ciekawości dziecka i ucznia, procesów ich rozwoju, uczenia się i osiągnięć, a także kontekstu ich funkcjonowania
- będą przygotowani do tworzenia interaktywnego środowiska uczenia się poprzez aranżowanie przestrzeni materialnej, opartej na wizualizacji procesu kształcenia oraz angażowanie podmiotów społecznych, w tym zwłaszcza rodziców uczniów.